.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز عمليات ‌ساخت ششمين مجتمع عالي آموزشي توانير

ظهر امروز با حضور معاون اول رئيس جمهور عمليات اجرايي ساخت ششمين مجتمع عالي آموزشي و پژوهشي توانير كشور در شهرستان محمودآباد آغاز شد.

مجري طرح توسعه مراكز آموزشي وزارت نيرو در مراسم آغاز عمليات اجرايي اين مجتمع با اعلام اينكه مجتمع علمي كاربردي توانير به منظور تدوين و ارائه دانش مرتبط با صنعت آب و برق كشور با سابقه 30 ساله در كشور داير شده است، افزود: 7 هزار دانشجو در سراسر كشور در پنج مجتمع در كشور تحصيلات مرتبط با اين صنعت را سپري مي‌كنند.

علي اكبر افضليان با بيان اينكه در سال گذشته 19هزار نفر از پرسنل توانير دوره‌هاي آموزشي را در اين مجتمع‌ها گذرانده‌اند، تصريح كرد: اين مراكز داراي 125 عضو هيئت علمي است.

به گفته وي در شمال كشور نيز واحدهاي آموزشي توانير مستقر بوده است اما مجتمع توانير محمودآباد تنها مجتمع شمال كشور خواهد بود.

افضليان با اشاره به اينكه براي اين مجتمع‌ها چهار كاربري پيش بيني شده است، اظهار داشت: ارائه آموزش‌هاي كوتاه مدت به پرسنل و آموزش‌هاي دوره‌هاي بلندمدت در تمامي اين شش مجتمع صورت مي‌گيرد.

وي خاطرنشان كرد: در مجتمع عالي آموزشي و پژوهشي توانير در محمودآباد علاوه بر اين دو كاربرد ارائه آموزش‌هاي بين المللي براي كاركنان صنعت آب و برق آسياي ميانه و دوره‌ها و سمينارهاي ملي صورت مي‌گيرد.

وي با اعلام اينكه مجتمع محمود آباد داراي 7 هزار متر مربع فضاي آموزشي رفاهي و ورزشي است، گفت: ارائه خدمات آموزشي براي يك هزار دانشجو در بلندمدت و 3هزار نفر آموزش كوتاه مدت به صورت سالانه در اين مجتمع پيش بيني شده است.

افضليان افزود: اعتبار پيش بيني شده براي انجام اين طرح پنج ميليارد تومان از منابع داخلي توانير است و اين طرح در طي سه سال انجام مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.